miércoles, 11 de septiembre de 2013

San Roque de Pando

A veces la monotonía relaja o la tensión desconcentra, no sé en cual de las dos encajar el despiste del S. Roque-2012, en que me dí cuenta en Ortigueru de que el tambor había quedáu en Tielve; como conozco bien la carretera, en pocu más de media hora tábamos de vuelta con los instrumentos al completu...
Esti añu asegureme bien, antes de salir de Tielve, de llevar el equipo al completu, así que non hubo na dignu de reseñar: pasacalles por Ortigueru, La Salce y  la rampa  de Canales, antes de acudir a la capilla "a buscar el santu"; procesionamos el kmtro. como ye habitual y tocamos la misa na iglesia de Prado; esti añu non había rapazos bastantes pa bailar la danza, así que sesión vermú, tras la subasta de los roscos y a comer. De sobremesa, a petición de los comensales "vecinos", la mayoría conocíos, tocamos unas piezas nel comedor.
Pa bajar la barriga, dimos otra vueltina polos bares y pa casa, que ya tuvo bien por esti añu.
Hasta'l próximu!!

Chigre "El Orbayu"

Unu de los sitios más afayaizos que podemos topar en Arenas de Cabrales ye, sin duda, el chigre El Orbayu, con su regente Amelia Carrera de Caso, Melín pa nosotros, siempre dispuesta a compartir conversación o consumición con cualquier cliente habitual y si se tercia echar unos cancios o bailes; allí nadie ye forasteru. Y, si el ambiente ye alegre y participativu en cualquier época del añu, la temporada estival se presta más todavía, especialmente nel mes d'agostu. Esti añu, coincidiendo con la celebración del mercáu tradicional del programa con motivu del certamen del quesu, el gaiteru Oscarín y yo amenizamos con gaita, tambor y canción asturiana; hubo cancios, bailes, risas y sidra asgaya.