Un añu más, la comisión de fiestas de Santiago eligió el fin de semana p'a la celebración; como siempre, los actos festivos dieron comienzu la víspera, con un pasacalles y posterior recibimientu de la joguera, pa finar la jornada con una verbena-baile. El día grande se inició con una lluviosa alborá, con los seguidores del bandu mirando al cielu; la adversa climatología dió un respiru pa la procesión, previa a la misa; a continuación la puya o subasta de los panes del ramu, (aquí no se notó la crisis), y sesión vermouth. Por la tarde se celebró una carrera de montaña, "II Carrera Tielve Vertical", con un destacable éxitu de públicu y participación; tras el campeón, (con un impresionante palmarés), se situaron tres atletas cabraliegos de gran nivel. Finalizada la entrega de premios y degustación de quesu Cabrales y sidra tuvo lugar la segunda y gran verbena. El mal tiempu climatológicu sucumbió, esta vez, ante l'ímpetu de diversión de los cabraliegos.
domingo, 29 de julio de 2012
La "Madalena", en Poo de Cabrales
Esti añu el día grande cayó de domingo y el viernes por la noche falleció repentinamente un vecinu de la localidad, entusiasta de la fiesta, por lo que los actos lúdicos se redujeron al mínimu, como muestra de cariñu y solidaridad. Con esti precedente, non se tiraron volaores, ni tocamos l'alborá polas calles del pueblu, sin embargu el ramu salió de la casa del difuntu, pues la familia pensó que así sería el deseu del fináu y la comisión aceptó su voluntad. Ya na puerta l'iglesia, el sacerdote bendijo el ramu y se inició la procesión religiosa, (esti añu sin mariachi); posteriormente se celebró la misa, cola presencia del vicariu del oriente, repartiendo los panes del ramu a la salida; no hubo puya, sino la voluntad de cada cual. Finamos la jornada folclórica tocando unes pieces delante el bar de Aída.
Publicado por
Pachu Gomez
en
16:56
0
comentarios
domingo, 8 de julio de 2012
Seguimos p'alante
Al final, ye más difícil desenganchar de lo que yo imaginaba...que si qué más te da, que si vamos pasalo bien, que si ye un ratín...la cuestión ye que tampocu me resistí en excesu, así que, con motivu de las fiestas de Castiellu-Bernueces, Xixón, por primera vez celebraron una muestra de canción asturiana, a cargu de dos figuras tales como Ismael Tomás y Rogelio Suárez, a quienes acompañé, alternándome con la banda de gaites Seronda, (onde, por ciertu, tocan algunos conocíos y celebramos el encuentru con buena sidra). Por la noche, invitáronme a cenar na sidrería-parrilla "Tírate al Matu", de Xove, onde cantamos y tocamos hasta el cierre. El domingo tampocu fue a la zaga: al mediudía, acompañé a Adolfo Uría, Corsino Llaneza y José García nel práu Llagüezos, altu La Cobertoria, tras desengrasar los deos, del corderu, continuamos la folixa hasta casi l'entamu del fútbol; ya na Pola, celebramos la victoria na Eurocopa con una gaitada poles sidreríes de la plaza Les Campes. Pues eso...que ya ta liá otra vez!!!
Publicado por
Pachu Gomez
en
10:32
0
comentarios
Suscribirse a:
Entradas (Atom)